středa 15. dubna 2015

Co znamená být dobrou hospodyňkou?

Skáče dobrá hospodyňka dnešní doby přes plot pro pírko? Ani prd...


Tak jak se tedy pozná? Myslím si já:

1. přes plot pro pírko neskáče, ale umí ho najít na internetu za nejvýhodnější cenu.

2. polštáře na gauči má vždy tak nějak hezky načechrané a není vidět, kdy je čechrá.

3. dbá na svůj vnitřek a také zevnějšek, takže ač třeba doma, sluší jí to. (učesaná, v hezkém domácím outfitu a tak...)

4. usmívá se a vždy všechno stíhá. Svačiny pro děti, teplý oběd pro regiment, večeře s perfektním food stylingem. A stíhá to všechno i uklízet a u toho kontrolovat úkoly dětem a lichotit manželovi.

5.  než se dopeče lahodný dezert, který má sfouknutý za volnou čtvrhodinku (včetně úklidu), přečte pár stránek kvalitní literatury, nebo uklidí celý dům, nebo vyřídí něco ve své firmě, nebo napíše superskvělý článek na blog, nebo aspoň přesazuje kytky.

6. u ní doma to voní tak, jako by v každém rohu něžně rozkvétala magnolie

7. má úhledně srovnané boty v předsíni (i ty uklizené sezonní) a ve skříni má celá rodina jen to oblečení, které právě nosí. Žádní kostlivci.

8. čaj má vždy adekvátní teplotu a je návštěvě naléván z dechberoucí, roztomilé konvičky s příběhem.

9. když už jsme u té návštěvy, tak hostovské papuče nikdy neloví, ale elegantně vykouzlí a jsou jako nové, čisté a navoněné, že si je obuje i zapřísáhlý odpůrce přezuvek.

10. mezi kořenkami, moukami, cukrem a ve spíži nemá ani smítko.

11. má pravidelný harmonogram na domácí práce a dodržuje ho, čímž zabezpečuje dokonale čistou domácnost 24/7.

12. v její domácnosti se netvoří prach a nikomu nevypadávají vlasy (ani mazlíčkům).

K tomuto článku mě inspiroval můj muž. Předcházelo tomu jeho nadšené pořízení asi 3 tun mrkve od pěstitele. Mrkev začala samozřejmě pomalu odcházet (po vlastních) a mým úkolem těchto dní je tedy ji co nejdříve a co nejvíce zpracovat, aby neodešla úplně. Takže jsem za jeden den v přestávkách mezi kojením a děláním cukrbliků udělala mrkvový placky v domění, že půjdou do mrazáku (nešly..) a 4 mrkvové koláče. 3,5 z nich do mrazáku opravdu šlo a já si vysloužila obdiv svého muže a padla ona zázračná věta: "To mám ale šikovnou, dobrou hospodyňku!". End of story. (To, že jsem za ten celý den skoro nic jiného nestihla, je, milí přátelé, vedlejší:)

Hospodyňkářství zdar :-)

S láskou, vaše paní pav. Jsem z toho paf, co mám ještě zlepšovat...

~ na závěr ještě trocha humoru z Pinterestu:


To hovoří za vše... :-) Hezký den! Já jdu zpracovávat mrkev.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé a inspirativní komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...